O Şansă pentru Viitor – povestea noastră / Një Shans për të Ardhmen – historia jonë


Suntem o echipă tânără şi dinamică, iar în anul 2008 am hotărât să unim forţele şi aşa am format Asociaţia “O Şansă pentru Viitor” sau mai scurt, OSPV.
După ce am mai crescut, am acumulat cunoştinţe şi experienţă, am făcut un pas înainte şi ne-am acreditat ca fiind de utilitate publică în anul 2012.
Dornici fiind să experimentăm din toate câte puţin şi să ne lărgim orizontul de cunoştere ne-am implicat în numeroase proiecte din varii domenii. În ceea ce priveşte Justiţia, am realizat campanii de informare privind avantajele metodelor alternative de soluţionare a conflictelor, am pus accentul pe lege şi ne-am implicat activ în dezbaterile legate de modificarea Constituţiei.
Dialogul cu oamenii şi instituţiile din toate colţurile ţării ne-a deschis ochii şi am conştientizat că piatra de temelie a dezvoltării democratice este educaţia. “Burta jos pentru o viaţă sănătoasă”, “Împreună prin cultură”, “Să facem diferenţa!”, “Caravana TA”, “O Şansă la cultură”, “Teatrul Naşte Dialog”, “Artă în Diversitate” sunt câteva dintre proiectele care reprezintă felul nostru de a vorbi despre cultură, artă, diversitate, toleranţă, drepturi şi libertăţi, sănătate prin mijloace non-formale de educaţie.
Ne-am bazat întotdeauna pe sprijinul celor care ne împărtăşesc viziunea şi am făcut tot posibiliul să-i atragem lângă noi. Ne-am bucurat de susţinerea unor oameni, dar şi a unor instituţii care au înţeles pe deplin demersul nostru: Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, Autoritatea Electorală Permanentă, Ministerul Culturii, TAROM, RER Ecologic Service Oradea, Administraţia Fondului Cultural Naţional, Departamentul Politici pentru Relaţia cu Românii de Pretutindeni, Granturile Spaţiului Economic European, Primăria Sectorului 5, Primăria Sectorului 6, Opera Comică pentru Copii, Teatrul Masca, Ţucă, Zbârcea şi Asociaţii, INDACO, Serban & Musneci Associates, Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile.
Am descoperit că drumul nostru spre promovarea valorilor în care credem este mail lin şi graţie instituţiilor de învăţământ, cadrelor didactice şi presonalului asociat. În acest fel, povestea noastră se spune la firul ierbii şi dă rezultate pe termen lung. 
Noi ştim că putem schimba lumea, chiar dacă nu este uşor. 

*** 

Jemi një ekip i ri dhe dinamik, që në vitin 2008 vendosëm të bashkohemi dhe të themelojmë Shoqatën “Një Shans për të Ardhmen”, ose më shkurt OSVP.
Pasi u rritëm, mblodhëm njohuri e përvojë, bëmë një hap para dhe u akredituam si institucion me vlerë publike.
Të etur për të përjetuar pak nga të gjitha dhe ta zgjerojmë horizontin e dijes, u përfshimë në shumë projekte fushash të ndryshme. Lidhur me Drejtësinë, zhvilluam fushata informimi për vlerën e mënyrave alternative të zgjidhjes së konflikteve, duke e vënë theksin mbi ligj dhe duke marrë pjesë aktive në debatet për ndryshimin e Kushtetutës.
Dialogu me njerëzit dhe institutet e çdo cepi të vendit na hapi sytë dhe kuptuam se guri i themelit i zhvillimit demokratik është edukimi. “Barku poshtë për një jetë të shendetshme”, “Bashkë përmes kulturës”, “Të bëjmë dallimin!”, “Karvani YT”, “Një shans kulturës”, “Teatri Lind Dialog”, “Art në Diversitet” – janë disa nga projektet që nxjerrin në pah mënyrën tonë të të folurit për kulturë, art, diversitet, tolerancë, të drejta e liri, shëndet, me mjete joformale edukimi.
Jemi mbështetur gjithmonë tek ata qe kanë vizion të ngjashëm dhe kemi bërë aq sa mundim që t’i afrojmë. Kemi gëzuar mbështetjen e disa njerëzve, por edhe institucioneve që e kanë kuptuar plotësisht synimin tonë: Inspektorati Shkollor i Bashkisë së Bukureshtit, Autoriteti i Përhershëm Zgjedhor, Ministria e Kulturës, TAROM-i, RER Ecologic Service Oradea, Administrata e Fondit Kulturor Kombëtar, Departamenti Politika për Marrëdhëniet me Rumunët e Kudondodhur, Grant-et e Hapësirës Ekonomike Evropiane, Bashkia e Sektorit 5, Bashkia e Sektorit 6, Opera Komike për Fëmijë, Teatri Masca, Ţucă, Zbârcea şi Asociaţii, INDACO, Serban & Musneci Associates, Fondacioni për Zhvillimin e Shoqërisë Civile.
Kemi zbuluar se rruga jonë e promovimit të vlerave në të cilat besojmë është më e shtruar edhe falë institucioneve arësimore, mësuesve dhe personelit ndihmës. Kësisoj ngjarja jonë është rrënjore dhe jep rezultate afatgjata.
E dimë se mund ta ndryshojmë botën, ndonëse nuk është e lehtë.