Petri Ilo: Shkëmb me duar që dridhen – katrén-e

Arkitekt, pedagog në F.A.U. të Universitetit Politeknik të Tiranës që nga viti 1985, Petri Ilo është lindur në Pogradec më 1960. Mbaroi studimet e mesme në qytetin e lindjes dhe të lartat (1980-1985, Universiteti i Tiranës, Dega Arkitekturë) me rezultate të shkëlqyera. Emërohet pranë Departamentit të Arkitekturës në Universitetin e Tiranës. Gjatë periudhës 1995-1996 ishte asistent pedagog në ESAM (Shkolla Superiore e Arkitekturës) në Montpellier, Francë, në fushën e kompozimit dhe metodologjisë së projektimit. I vleresuar me çertifikate mirënjohjeje nga F.A.U. dhe F.I.N. Mban titullin Docent dhe drejton lëndën e Kompozimit dhe analizës së formës dhe hapësirës pranë këtij fakulteti. Kontribute të vyera ka dhënë edhe në fushën e projektimit. Shkruan poezi qysh herët, veçmas katrene lirike (një zhanër gati në zhdukje), dhe boton shumë rrallë.

 

*

Të pathënat e shpirtit tim

Dua t’i them thjesht, pastër, pa ndroje,

Dhe ti, o ëngjëll që pranë më rri,

Fjalës sime bëj roje!


*

Erdha ku pashë dritën e parë,

U enda gjithandej,

Por njoha më shumë të vdekur se të gjallë.


*

Çapitet avioni si hamall i vjetër,

Me brengën tënde ngarkuar unë,

Pres të takohemi në ëndërr

E pamundur, nuk kam gjumë!

 

*

Ditës i munguan fjalët,

Nata rropatet të derdhë brenda meje

Dritën e yjeve të saj,

Kot lodhet të mundë sytë e tu!


*

Dikur klithja nëpër natë

E ëndërroja çastin fatlum.

Tani që e gjeta e të preka,

Mes dhimbjeve po tretem Itakë!


*

Rri kundroj që prej së largu,

Magjinë e hireve të tua,

U tha buza që mallin lagu,

Në ditën kur një dashuri u zgjua


*

Ranë gjethet e pemëve,

E zbuluan bukurinë e shpirtit tend


*

Erdha, qyteti fle,

Aty këtu copra bisedash,

Them fjalët e pathëna,

Duke mbledhur puthjet e mbetura.

 

*

Shkëmb me duar që dridhen,

Qëndroj unë para teje,

Ti, pa mëshirë mbi mua,

Derdh dritërrufeje!


*

Yjet i mblodha një e nga një,

Ashtu pa fjalë, ashtu pa zë,

Ty t'i solla buqetë me lule,

Ty që zemrën ma shkule

 

*

Fytyra jote më vjen çdo natë,

Çdo ditë

Në plagët e mia shtron kripë,

Unë JOBI i pamatësise!

 

*

Erdha, por nuk ikkam dot,

Plumb këmbët nga malli,

Plas zemra dhe tho

Si u marrka mali